Menu
Menu
- คณะสื่อสารมวลชน มหาวิทยาลัยรามคำแหง
- Communication Roles and Implementation for Sustainable Fashion Ecosystem in Thailand: Empirical Evidence from Stakeholder
คลังข้อมูลงานวิจัย
คณะสื่อสารมวลชน
MCRU Research Repository
ชื่อผลงาน :
Communication Roles and Implementation for Sustainable Fashion Ecosystem in Thailand: Empirical Evidence from Stakeholder
ชื่ออื่นๆ :
ผู้สร้างผลงาน :
คำสำคัญ :
ปีที่ตีพิมพ์ :
สำนักพิมพ์ :
Journal of Communication Arts Vol. 41 No.2, pp 75-94, May - August, ISSN : 0857-085X.
บทคัดย่อ :
Chavisa Cheyjunya.(2023).Communication Roles and Implementation for Sustainable Fashion Ecosystem in Thailand: Empirical Evidence from
Stakeholder. Journal of Communication Arts Vol. 41 No.2, pp 75-94, May – August, ISSN : 0857-085X.
ไฟล์เอกสารในรายการนี้
รายละเอียด :
รูปแบบ :
Communication Roles and Implementation for Sustainable Fashion Ecosystem in Thailand: Empirical Evidence from Stakeholder
- Adobe/PDF